Followers

BLOG UNDER CONSTRUCTION

Blog masih lagi dibawah proses pertukangan, disebabkan kekangan waktu dan kesibukan menguruskan kelas dan juga penghantaran pesanan, insyallah bila berkesempatan Qies akan cuba memasukkan gambar2 khususnya berkaitan dengan kelas solekan dan juga gambar2 hasil solekan. Maaf diatas kesulitan dan kekurangan diblog ini.

Sticky Post*please scrool down for new updates yaaa*

1111 Give Away Qiesserra
Pengunjung Bertuah yang ke-1111 bakal menerima Hadiah Misteri dari Le Touche De Naqies. Manakala 2 pelanggan yang membuat pembelian RM150 keatas akan mendapat hadiah percuma dari Qies sempena pembukaan Le Touche De Naqies.

Pengunjung ke 1111 hendaklah save/print screen page yang memaparkan Hit Counter yang tertera 1111 dan emailkan ke:

La Touche De Naqies

Selamat berkunjung dan berbelanja....HIT COUNTER TELAH PUN MELEPASI ANGKA 1111 tetapi setakat ini Qies tidak menerima sebarang email untuk claim hadiah Pengunjung Bertuah, andai kata anda orang yang dimaksudkan sila emialkan print screen yang tertera angka 1111 kepada Qies secepat mungkin. Sekiranya tiada yang dalam masa 2 minggu ini, Qies akan buat ANGKA BERTUAH YANG BARU iaitu 2222.

Saturday, February 19, 2011

Minyak Selusuh Bidan Kampung


Minyak selusuh ini adalah sejenis produk yang diperbuat dari minyak. Jika sebelum penemuan teknologi terkini, minyak masak biasa digunakan untuk membuat minyak selusuh. Tetapi kebanyakkan pengguna agak sukar untuk  meminum minyak masak yang dijadikan selusuh.


Kini dengan gabungan teknologi terkini, gabungan kehebatan Minyak Kelapa Dara melalui proses sejuk yang langsung tidak menggunakan sebarang haba digabung dengan kemahiran seorang pidan pakar bersalin lalu Minyak Selusuh yang sangat berkesan untuk membantu memudahkan proses bersalin.

- Dihasilkan dari 1005 Minyak Kelapa Dara Organik pada suhu tekanan rendah
- Warisan Ilmu Perbidanan Melayu Islam Turun Menurun
- Dibacakan doa2 khusus untuk memudahkan proses bersalin oleh pakar bidan bersalin
- Gabungan Ilmu Perbidanan Tradisional dan Teknologi Moden

Kelebihan Minyak Selusuh ini
Diperbuat daripada minyak kelapa dara asli bergred tinggi yang melalui proses pengeluaran yang ketat.  Penggnaan minyak sebagai bahan membolehkan bayi bergerak lancar didalam rahim. Ia membantu ketika proses kelahiran.

Memberikan sumber pemakanan yang baik kepada ibu dan bayi dalam kandungan kerana kelebihan yang terdapat didalam minyak kelapa dara.

Cara penggunaan :
Selepas usia kandungan 8 1/2 bulan, lakukan perkara2 berikut
- Digalakkan memohon ampun dan maaf daripada suami
- Beristighfar 3 kali
- Selawat keatas Nabi s.a.w 3 x
- baca Al-fatihah & Basmalah
- Minum 30ml minyak selusuh

Isi kandungan : 30ml

Harga Promosi : RM40
Harga Jualan    : RM45

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...